Postup
Workshop. Kľúčové stretnutie majiteľov a TOP manažmentu na ktorom sme zladili pohľad na víziu, smerovanie a obchodné ciele.
Návštevy predajní. Osobné rozhovory s predajcami v značkových predajniach ale aj na partnerských distribučných miestach. Ujasnenie ako funguje tento distribučný kanál a ako sa správa zákazník pri kúpe.
Analýza online priestoru. Zistenia ako je na tom online predaj iných značiek, ako silná je lokálna konkurencia a ako efektívne funguje súčasný digitálny marketing.
Analýza trendov. Prieskum relevantých trendov v segmente (rozhovory s industry expertmi), sumarizácia poznatkov ako sa segment dizajnového nábytku vyvýja a kam bude rásť.
Spolupráca s klientom. Počas celého obdobia sme úzko spolupracovali s marketingovým a obchodným riaditeľom klienta, spoločne overovali zistenia, dáta a samozrejme aj naše odporúčania.
Záverečná prezentácia. Sumár našich poznatkov sme zhrnuli do prehľadnej štruktúry, kde sme postupne prakticky popísali:
Kde je priestor na trhu, ako uvažuje klient a kde je priestor na expanziu.
Ako má vyzerať nová profilácia značky.

Aký má byť posun v komunikácii značky.

Nevyhnutné zmeny v e-commerce a online marketingu.
Na záver sme všetko zhrnuli do marketingového plánu a zároveň akčného plánu ďalších krokov usporiadaného podľa logickej prioritizácie. Tak aby sa zmeny udiali plynulo, chronologicky a s čo najlepším dosahom.