Eventy pre CEOs, ktorí sa chcú posúvať vpred
Ako získavať zákazníkov systematicky a nie náhodne
ONLINE FREE Webinár
Hľadáte cesty, ako získať viac relevantných obchodných príležitostí v B2B? Marketing vám prináša kliknutia, ale nie leady? Cítite, že máte obchodný potenciál, ktorý nie je využitý? Tento webinár je pre majiteľov a CEOs, ktorí nechcú čakať, kedy „niekto zavolá“, ani stavať svoj obchod len na známostiach.
Termín: 19. júna 2025 14:00 – 15:00
Miesto: Online (Google Meet)
Cena: ZDARMA
Hľadáte cesty, ako získať viac relevantných obchodných príležitostí v B2B? Marketing vám prináša kliknutia, ale nie leady? Cítite, že máte obchodný potenciál, ktorý nie je využitý? Tento webinár je pre majiteľov a CEOs, ktorí nechcú čakať, kedy „niekto zavolá“, ani stavať svoj obchod len na známostiach.
Termín: 19. júna 2025 14:00 – 15:00
Miesto: Online (Google Meet)
Cena: ZDARMA
Intenzívne
Úprimné
Praktické

Prečo sa prihlásiť?
Ukážeme vám, ako si vytvoriť systém, vďaka ktorému budete získavať viac zákazníkov - pravidelne a bez toho, aby ste museli všetko ťahať sami, alebo sa spoliehali na náladu obchodníka.
Keď neviete, kde hľadať nové kontakty na oslovenie
Keď trávite čas na neproduktívnych stretnutiach
Keď chýba systém a obchod sa robí skôr pocitovo
Keď obchod neriadite cez čísla a neviete, čo vás čaká o mesiac
Keď je obchod závislý na odporúčaniach a na úzkom okruhu známych
Keď cítite, že máte obchodný potenciál, ktorý nie je využitý
Počúvajte, zapisujte, aplikujte, aby váš biznis rástol

ONLINE FREE Webinár s Jarom Sedlákom a Michalom Mackovom
Jaro Sedlák sa v obchode a akvizičnom marketingu aktívne pohybuje už 19 rokov. Ukazuje firmám, ako získavať nové obchodné príležitosti a generovať relevantné leady. Sám je obchodník, preto na všetky projekty, ktoré pre zákazníkov realizuje, pozerá primárne obchodným pohľadom. Tak, aby spolupráca zákazníkovi prinášala reálne výsledky.
Michal Mackov najskôr v korporáte a neskôr pre súkromných investorov budoval nové značky do ich portfólia. Viac ako vzletné definície značiek uprednostňuje hľadanie skutočnej zákazníckej hodnoty v produkte alebo službe. V roku 2016 spolu s Tomášom Törökom založil konzultačnú spoločnosť BizBuilders.
Čo si z webinára odnesiete a môžete použiť hneď ďalší deň:
Ukážeme vám, ako si vytvoriť systém, vďaka ktorému budete získavať viac zákazníkov - pravidelne a bez toho, aby ste museli všetko ťahať sami, alebo sa spoliehali na náladu obchodníka.