BOARD.SK
Board.sk je jedna z tých firiem, ktoré začínali v časoch, keď IT znamenalo „nastav mi počítač a zapoj kábel“. Lenže trh sa posunul.
Model sme pripravovali cez nástroj Power BI, ktorý umožňuje zostaviť presnú mapu potenciálu jednotlivých miest, vychádzajúcu z prepočítaného indexu potenciálu. Ten sa počíta z viacerých parametrov: veľkosť populácie v regióne, kúpna sila, percentuálna obéznosť populácie a priemerná mzda. Klient tak získal okamžitý a presný prehľad o trhu a možnostiach rastu, vychádzajúc z reálnych a objektívnych dát.
Výsledkom bol prehľadný model potenciálu celého českého trhu v interaktívnej podobe. Tá klientovi umožňuje zobraziť potenciál tržieb a zákazníkov, až na úroveň jednotlivých miest a obcí.
Na základe dátového modelu rastu trhu sme pripravili finančný model (plán výnosov a nákladov), ktorý vychádzal z predpokladaného postupného rastu nových poradní. Všetko v automatizovanej podobe ako interaktívny model, s ktorým dokáže klient ľahko pracovať a modelovať si rôzne scenáre rastu svojej firmy.
Ďalším projektom bola adaptácia novej britskej identity na český trh. Nielen vizuálna, ale najmä z pohľadu komunikácie. Pre lepšie pochopenie vnímania značky sme vychádzali z realizovaného kvantitatívneho prieskumu. Ten jasne ukázal, ako český spotrebiteľ vníma oblasť redukcie hmotnosti. Ako rozoznáva jednotlivé značky a ktoré atribúty sú bariérou. A naopak tie, ktorú sú považované za benefit.
Zistenia sme overovali priamymi rozhovormi s jednotlivými poradcami a majiteľmi poradenských centier zo siete The 1:1 Diet. Cieľom bolo zladiť potenciál novej značky definovanej z UK, s pohľadmi lokálnych ľudí.
Celú navrhnutú marketingovú stratégiu sme následne pomáhali adaptovať na český trh a implementovať v jednotlivých projektoch:
Ukážka spôsobu, akým majú výživoví poradcovia so značkou pracovať. Samotné ukážky komunikácie sme zhrnuli do prehľadného marketing toolkitu.
Celková zmena identity značky (pozn. podľa materskej britskej CI) zahŕňala aj inováciu existujúceho webu. Ten prešiel výraznou zmenou. Od vytvorenia novej štruktúry stránok, textového a audiovizuálneho obsahu, vrátane blogu. Až po vyladený systém získavania a priraďovania leadov, napárovaný na interný CRM systém.
Pre potreby spustenia nových marketingových aktivít, vrátane rebrandingu a renamingu sme spolu s internou brandovou manažérkou nastavili flexibilný plán na nasledujúci kalendárny rok. Ten sme zostavovali podľa toho, ako bolo možné jednotlivé zmeny exekuovať v čase. Tak, aby trh necítil výpadok komunikácie značky a zároveň zmeny nastávali prirodzene a postupne.
Osobitným zadaním sa stala potreba vytvorenia dizajn manuálu poradní. Jednak podľa novej identity, ako aj z pohľadu „user experience“ zákazníkov, so zohľadnením skúseností poradcov siete, ako aj moderných trendov v retaile. Výsledkom je praktický sprievodca, ktorý slúži ako podklad k postupnému zjednocovaniu všetkých poradní.
Spolu s interným TOP manažmentom sme boli súčasťou Roadshow pre poradenské centrá, formou key organizátora. Od programu, až po samotný obsah a formu prezentácie. Cieľom bolo odprezentovať novú stratégiu spoločnosti celej internej sieti. Aj preto sme na všetkých stretnutiach, ktoré prebehli v online forme, prezentovali nami navrhnutú stratégiu priamo my. Ronako sme pomohli klientovi odpovedať na najkľúčovejšie otázky, ktoré priamo pri prezentáciách vznikali.