CASE STUDY

Prekonať vlastné limity chce guráž a odvahu

Značka Zľavomat je absolútnym a dominantným hráčom na trhu zľavových portálov. Dlhodobo. Trh sa však zmenil, a zľavové portály sa postupne transformovali na cenovo výhodné marketplaces. Ako na toto reagovať?

Metodika nášho postupu začala sériou workshopov. Kľúčové bolo zistiť, kde sú interné aj externé “painpointy”, prečo značka rastie už iba organicky. Následne sme realizovali kvalitatívny prieskum u cieľových skupín, ktorý nám jasne povedal, kde je priestor. Zľavomat nie je iba “predajca so zľavami”, ale relevantný ďalší kanál ako zvyšovať obsadenosť u partnerov. Na základe týchto záverov sme navrhli veľmi konkrétne mechaniky a obchodné aktivity.
B2B Marketingová stratégia
PODCAST 24 hodín na úspech

Vypočujte si celý rozhovor s Erikom Richnákom, exCEO Zľavomatu

Ako CEO, ktorý vedie firmu k dlhodobej ziskovosti, majte oči neustále otvorené a aj keď biznis prosperuje, neprestávajte analyzovať a pýtať sa “ČO AK…?” V Zľavomate boli pred niekoľkými rokmi v situácii, kedy museli prijať zásadné rozhodnutie, a to zrušiť spoluprácu s 30% B2B partnerov. Avšak, aj vďaka tomu sú dnes vo svojom segmente jednotkou na trhu.