THIS ONE
Moderný prístup, AI a digitalizácia, úsmevy a ochotní mladí ľudia - s týmto nastavením sa naozaj na trhu účtovných služieb klienti často nestretáva...
Moderný prístup, AI a digitalizácia, úsmevy a ochotní mladí ľudia - s týmto nastavením sa naozaj na trhu účtovných služieb klienti často nestretáva...
S nástupníckou generáciou v rodinnej firme prirodzene prichádza aj modernejší prístup k marketingu. Ako sa dá zvládnuť bez chýb?
Logika produktov, ktorá predáva, pretože v Medante chceli získať viac klientov a mať systém, ktorý im to umožní.
Investovať do marketingu alebo nie? To bola otázka, pred ktorou stál náš klient, pretože chcel akcelerovať rast svojho biznisu.
Board.sk je jedna z tých firiem, ktoré začínali v časoch, keď IT znamenalo „nastav mi počítač a zapoj kábel“. Lenže trh sa posunul.
Z osobného mena vznikla profesionálna značka Porubsky - pretože rast firmy si vyžadoval systém, ktorý nestojí len na ňom.
+20 % medziročný rast - pretože Tuli sa rozhodol posunúť za hranice svojho pôvodného produktu.
Globálna značka, lokálny úspech - pretože CBRE chcelo pred vstupom na trh porozumieť lokálnym pravidlám hry.
Značka Kellys obstojí aj globálne - pretože si pomenovali svoju pozíciu nanovo s rešpektom k histórii aj budúcnosti.
Značka Javorina rastie doma aj za hranicami - pretože dostala stratégiu, ktorá spája dizajn, produkt aj predaj.
Umbrella Group dosiahla rast tržieb aj zisku - pretože sa nebáli odvážnej zmeny profilácie.
Rastová stratégia s pevným základom - pretože v Edumio najskôr pochopili zákazníka a až potom cestu k rastu.
Globálna značka, ktorá funguje aj lokálne - pretože v Cambridge Weight Plan premyslene prepojili globálnu víziu s lokálnou realitou.
Silná značka, ktorá drží pokope - pretože v Powerlogy prestali tvoriť intuitívne a začali strategicky.
Koval má značku hodnú svojich technológií - pretože sa rozhodol, že nebude pôsobiť priemerne, keď dodáva špičku.
Dvojnásobné tržby už v prvom roku - pretože si Planeat vybral, komu bude predávať a všetko tomu prispôsobil.
Úspech tam, kde iní váhajú - Invenčný produkt od PEIKKO zarezonoval, lebo sa najprv prispôsobil správaniu trhu, nie naopak.