BOARD.SK
Board.sk je jedna z tých firiem, ktoré začínali v časoch, keď IT znamenalo „nastav mi počítač a zapoj kábel“. Lenže trh sa posunul.
Board.sk má dnes novú profiláciu, moderný komunikačný jazyk a nástroj, ktorý im otvára dvere k novým zákazníkom.
Zmena stratégie a identity si vyžiadali aj nový firemný web.
Firmu BizBuilders som poznal dávnejšie a vnímal som ju ako tím top odborníkov v danej oblasti. Veľmi pozitívne hotnotím úvodné spoločné workshopy, ktorými sa marketéri dokázali viac ponoriť do našej firemnej problematiky a tak dokázali detailnejšie pochopiť našu situáciu a pozíciu na trhu. Áno, bolo to viac náročné na môj čas, ale uvedomil som si, že len tak môžem očakávť čo najlepšie výsledky.
Dôvodom prečo som sa vôbec do toho pustil bol fakt, že ma už nebavilo stále niečo nové skušať a teda aj „strielať vedľa“. Dostal som odpovede na otázky, ktoré mi vr’tali v hlave dlhšie. Niečo som aj tušil, ale práve názory a nápady odborníkov z BizBuilders boli pre mňa „uveriteľné“. Táto spolupráca posunula našu firmu k vyšším hodnotám a mne ako CEO pomohla jasnejšie definovať krátkodobé a dlhodobé ciele.
Bolo to náročnejšie ako som spočiatku plánoval. Ozaj som si myslel, že to do mesiaca zvládneme na kompletku. Ale následné hl’bkové analýzy odkryli ďalšie možnosti, súvislosti a mne okamžite šla hlava do nových nápadov, ktoré BizBilderáci dotvárali do reality a praxe. Práca je teda náročnejšia, keďže nič „nepajcujeme“, nikoho nekopírujeme, ale vytvárame nové veci a to ma veľmi teší.
Neberte mi moju šipku! V tomto funny lightmotíve sa niesli úvodné stretnutia po analýze, kedy stratégovia z BizBuilders odporúčali aj zmenu nášho loga, čo bolo zpočiatku pre mňa neprijateľné/nepochopiteľné. Po vysvetlení to dávalo, ale zmysel. Pomerne rýchlo mi trvalo odosobnenie sa od mojich zaúžívaných myšlienkových pochodov a pochopil som, že ak chcem zažiť výraznú zmenu, musím dôverovať odborníkom. Veď sám nemám rád keď mi zákazník neodborne pripomienkuje navrhnuté IT riešenia. Dôležitá bola teda dôvera.
Takže marketingová stratégia nezostala len v šuflíku, obratom sme sa vrhli aj do realizácie. Schválne pri prácach nepoužívam minulý čas, pretože práce stále prebiehajú a posúvame sa k ďalším plánovaným bodom a pomyselným métam. Výsledky sme videli v podstate okamžite nasadením novej vizualizácie do praxe (nová grafika, web stránka). Veľa pozitívnej spätnej väzby od našich zákazníkov a napríklad aj väčší záujem uchadzačov o voľné pracovné miesta v našej firme. Čaká nás ešte veľa práce. No ja sa na ňu teším.