CASE STUDY

Z rýchleho rastu na systém, ktorý prináša klientov

Neohunter je headhuntingová a HR konzultačná spoločnosť, ktorá pomáha firmám nájsť a získať kľúčových ľudí potrebných pre ich rast.

Pod vedením CEO Juraja Lovasa firma rástla rýchlo, no bolo jasné, že ďalší posun si vyžiada viac než len dobré meno a odporúčania. Potrebovali nastaviť systém, ktorý spojí stratégiu, marketing a obchod do jedného funkčného celku, aby bol rast firmy udržateľný a predvídateľný.
Marketingový akcelerátor
Marketingový plán

Juraj absolvoval program Marketingový akcelerátor

Počas 3 mesiacov si prešiel sériou 6 intenzívnych stretnutí, ktoré krok po kroku nastavili stratégiu a marketing firmy tak, aby bol funkčným nástrojom na zarábanie peňazí.

1. Biznis ambícia a strategický rámec

Juraj si ujasnil víziu Neohunteru a jeho dlhodobý cieľ. Firma sa nechce profilovať len ako náborová agentúra, ale ako one-stop-shop pre firmy pri získavaní kľúčových ľudí, ktorý pomáha ich biznisu rásť.

2. Odlíšenie na trhu a zákaznícka hodnota

Spoločne sme analyzovali trh a pomenovali, čím sa Neohunter odlišuje. Kľúčom je ich metodika, ktorá spája dáta, AI postupy, skúsenosti a know-how, vďaka čomu klientom ponúkajú dve kľúčové veci: presnosť a rýchlosť výberu kandidátov.

3. Komunikácia a produktová logika

Spoločne sme vytvorili sme kľúčovú odlišnosť, ktorá lepšie vysvetľuje, čo značka Neohunter prináša klientom. Nastavili sme logiku služieb: lead-gen produkty, ktorými sa dá zasiahnuť trh, jednorázové “entry” produkty pre prvú skúsenosť zákazníka až po dlhodobé partnerstvá.

4. Marketingový plán

Juraj získal konkrétny ročný plán marketingových a obchodných aktivít. Vie, čo komunikovať, a ako navrhnuté produkty a služby predávať. Navyše, všetky aktivity sa napojili na používané AI nástroje pre zrýchlenie ich zavádzania do života.

5. Reporting a meranie výkonu

Kľúčovou vecou pre zakladateľa boli konkrétne odporúčania pre nastavenie marketingového reportu. Vďaka tomu firma získala nástroj, ktorým dokáže merať efektivitu marketingových aktivít a najmä investovaných peňazí.

6. Plán implementácie

Akcelerátor sme ukončili akčným plánom na 12 mesiacov, ktorý jasne definuje priority, kroky a aktivity, ktoré podporia rast značky Neohunter.

Výsledok

Juraj dnes dokáže riadiť rast firmy Neohunter strategicky a dátovo, nie pocitovo. Vie jasne pomenovať hodnotu firmy a komunikovať ju tak, aby oslovil správnych klientov. Buduje business development tím, ktorý skutočne prináša zákazky a prepoja marketing s obchodom do jedného systému, ktorý generuje dopyty. Nebojí sa prijímať rozhodnutia rýchlejšie, presnejšie a s menším rizikom.

Firma dnes rastie cieľavedome. Má jasnú stratégiu, upratanú ponuku služieb, funkčný marketing a obchodný systém, ktorý generuje klientov. Už nerobia len nábor - pomáhajú firmám rásť cez ľudí a majú metodiku, ktorá dokazuje, že to funguje.

Ako program zhodnotil Juraj Lovas?