CASE STUDY
Umbrella Group hľadala unikátnu profiláciu
Dostať možnosť zmeniť profiláciu značky v tak konzervatívnom a zároveň kontroverznom segmente akým je finančné sprostredkovanie je výzva. A zároveň poriadny steak, ktorý treba dobre načať.
Spoločnosť Umbrella Group je „rising star“ medzi firmami, ktoré zastrešujú nezávislých finančných sprostredkovateľov. Poskytuje všetky právne, legislatívne a manažérske služby, ktoré umožňujú menším skupinám sprostredkovateľov poskytovať svoje služby.
Zadanie bolo jednoznačné: nastaviť výraznú profiláciu, ktorá spoločnosť jasne vymedzí voči konkurencii. Následne implementovať všetky navrhované zmeny do reálneho života.
Spoločnosť Umbrella Group je „rising star“ medzi firmami, ktoré zastrešujú nezávislých finančných sprostredkovateľov. Poskytuje všetky právne, legislatívne a manažérske služby, ktoré umožňujú menším skupinám sprostredkovateľov poskytovať svoje služby.
Zadanie bolo jednoznačné: nastaviť výraznú profiláciu, ktorá spoločnosť jasne vymedzí voči konkurencii. Následne implementovať všetky navrhované zmeny do reálneho života.
Biznis stratégia
Biznis plán
Implementácia

Ako sme postupovali
1. Workshop
Projekt sme odštartovali workshopom so všetkými 4mi majiteľmi, kde sme definovali dlhodobé ambície, víziu a to ako vidia svoju značku interne.
2. Prieskum medzi sprostredkovateľmi
Získané interné pohľady majiteľov sme si prediskutovali aj s existujúcimi alebo potenciálnymi sprostredkovateľmi, keďže sú primárna cieľová skupina.
3. Prieskum trhu a konkurencie
Analyzovali sme ako trh vníma jednotlivé konkurenčné značky, s čím sa tieto značky spájajú a definovali sme „mapu“ vnímania jednotlivých konkurentov podľa ich silných stránok.
4. Analýza zahraničných konceptov a trhov
Zosumarizovali sme informácie o tom, ako fungujú podobné koncepty na vyzretejších trhoch a aké dosahujú výsledky.
6. Trendológia
Detailnejšie sme sa pozreli ako sa trh sprostredkovania vyvíja na vyzretejších trhoch aj na to, aké zmeny sa už dejú na lokálnom. To sme následne využili pri definovaní profilácie tak aby vedela fungovať dlhodobo.
6. Tone of Voice
Toto zadanie malo od začiatku viac značkový charakter a bolo potrebné správne zladiť ideu profilácie a zároveň tón značky, keďže profilácia musí fungovať na obe cieľové skupiny: potenciálnych sprostredkovateľov aj možných konečných klientov.
Čo sme pre klienta vytvorili

Profilácia na trhu
Navrhli sme kde je dlhodobá pozícia firmy na trhu a celú marketingovú komunikáciu: od vizuálnych riešení až po definovanie ukážky odporúčaných marketingových aktivít.

Nová profilácia značky

Ročný marketingový plán
Klientovi sme nastavili celý ročný marketingový plán, podľa ktorého postupne jednotlivé aktivity nasadzoval.
Supervízovali sme tvorbu vizuálnych výstupov – webu, obchodných materiálov.

Prezentačný web

Leaflet

PR výstupy