Tomáš Porubský chcel premeniť svoje meno v realitách na firmu, ktorá môže rásť
Cieľom bolo vytvoriť škálovateľný biznis model, ktorý bude fungovať aj bez jeho priamej každodennej prítomnosti – s jasne definovaným marketingom, značkou a investičným plánom, ktorý podporí rastové ambície.

Ako sme postupovali
1. Success Locator
2. Ambícia majiteľa
3. Analýza trhu a dát
4. Strategická profilácia značky
5. Osobná značka zakladateľa
6. Akčný plán
A čo o spolupráci povedal samotný Tomáš?
Čo sme pre klienta vytvorili

TRISELL™ systém predaja
Tomáš Porubský má unikátny systém predaja nehnuteľností. Ten sme rozpitvali na drobné, hľadali unikátnosti a vzorce. Výsledkom je systém predaja premyslený do najmenšieho detailu. Od toho čím by mohla nehnuteľnosť inšpirovať nových majiteľov, cez sofistikované kamapane až po dôkladne premyslené prehliadky.
Tomáš tak získal možnosť licencovať jedinečné know-how, vďaka ktorému vie prezentovatťvyššiu pridanú hodnotu svojich služieb.

Nová firemná identita
Súčasťou transformácie značky Porubský bola aj nová vizuálna identita navrhnutá v súlade s požiadavkami na minimalizmus, čistotu a nadčasovosť.

Nový firemný web
Zmena značky a odčlenenie osoby zakladateľa si vyžiadali aj nový firemný web. Dôraz sa kládol na jasné odlíšenie firmy od osoby Tomáša Porubského, prehľadnosť služieb a dôveru, ktorú značka vzbudzuje už pri prvom kontakte. Web vznikol v spolupráci s agentúrou Boomex, pričom celý proces – od zadania až po finálne ladenie obsahu – sme strategicky supervizovali, aby nový web plnil svoju obchodnú aj komunikačnú úlohu.

Nový osobný web
Cieľom osobného webu bolo ponechať meno zakladateľa ako dôležitý zdroj dôvery a expertízy, ale zároveň mu dať vlastný priestor – oddelený od rastúcej firmy.

Fotenie pre web a komunikáciu
Silná značka potrebuje aj silné vizuály. Spolu s fotografkou Dašou Šimekovou sme pripravili sériu portrétov a autentických záberov, ktoré reflektujú osobnosť Tomáša Porubského a štýl značky, ktorú reprezentuje.

Design manuál
Súčasťou nového vizuálneho sveta značky Porubský bol aj detailne spracovaný dizajn manuál. Zahŕňa pravidlá používania loga, definíciu farebnej palety, typografiu a pattern, ktorý reflektuje vizuálnu identitu značky. Mysleli sme aj na praktické použitie – od umiestnenia loga na fotografie až po konkrétne aplikácie v digitále aj tlačovinách. Manuál tak slúži ako jednotný základ pre všetku budúcu komunikáciu značky, aby firma aj jej tím vystupovali navonok zrozumiteľne a konzistentne

Manažment transformácie
Implementácia stratégie si vyžaduje viac než len dobrý plán – kľúčová je jej dôsledná realizácia. V prípade Porubský sme celý transformačný proces nielen navrhli, ale aj aktívne supervizovali a koordinovali. Vďaka tejto podpore sa strategická zmena nestala len víziou na papieri, ale realitou v praxi.
Vypočujte si celý rozhovor s Tomášom Porubským

One-man show má svoje čaro, ale ak chcete naozaj rásť, musíte sa rozlúčiť s tým, že zvládnete všetko sami. V tejto epizóde bol hosťom majiteľ realitnej kancelárie Tomáš Porubský. Z obyčajnej živnosti vybudoval firmu, ktorá ide na štýl moderných londýnskych realitiek. V podcaste hovorí o prekonávaní strachu zo škálovania, nastavovaní procesov aj budovaní tímu, ktorý dokáže prinášať wow zážitky.