CASE STUDY

Menej účtovania a viac podnikania

Keď sa spojí absolútna chuť inovovať a robiť veci inak spolu s moderne uvažujúcim mladým tímom, je to výbušné. A presne takto k tomu pristúpila účtovno-poradenská firma ThisOne. Našim zadaním bolo povedať, ako to odkomunikovať.

Finálny výsledok bola nová profilácia. Čo ako zákazník získam ak s ThisOne budem spolupracovať? Jednoducho viac času na svoje podnikanie. A presne takúto profiláciu sme zadefinovali pre tohto inovátora pôsobiaceho na českom trhu. Vrátane plánu marketingových a obchodných aktivít a produktovej logiky. Aby to celé bolo pre trh ľahko pochopiteľné.
Marketingová stratégia
Profilácia značky
Marketingový plán
PODCAST 24 hodín na úspech

Vypočujte si celý rozhovor s Marcelou Lonkovou, CEO This One

Marcela Lonková, vizionárka a spolumajiteľka účtovno poradenskej spoločnosti This One. V rozhovore s Tomášom prezradila, ako prešla od tradičných papierových procesov k plne digitálnym riešeniam. Dôležitú úlohu v transformácii zohral marketing – Marcela zdôraznila, že práve inovatívna vizuálna identita značky je kľúčovým prvkom, ktorý firmu odlišuje na trhu a priláka nových klientov.