Technologický líder Koval potreboval nový hlas
Na trhu ponúkajú end-to-end systém, t.z. od navrhovania riešenia konštrukčnej idey až po inhouse výrobu. Klientom tieto riešenia zrýchľujú logistické procesy, zväčšujú skladovacie kapacity alebo zvyšujú efektivitu výroby.
Aby sa firma týchto rozmerov dokázala odlíšiť od konkurencie a zároveň zaujala cieľovú skupinu, vnímala potrebu vytvorenia silnej zákazníckej profilácie. A nastavenia nového, moderného spôsobu komunikácie.

Ako sme postupovali
1. Podnikateľská ambícia firmy
2. Profilácia značky
3. Marketingová rekalibrácia
4. Analýza trendov
5. Definovanie trhu a cieľových skupín
Čo sme pre klienta vytvorili

Identifikovanie kľúčovej „value propostion“
Na základe našej analýzy trhu, trendov a najmä rozhovormi so súčasnými aj potenciálnymi klientmi, sme navrhli strategický posun v profilácii značky (strategic switch). A to nasledovne:

Túto profilačnú zmenu sme dopracovali do exekúcie až do podoby sloganu a nového vizuálneho štýlu komunikácie:

Spôsob tvorby nových tržieb
Pre rozšírenie pôsobenia firmy sme zadefinovali role produktových línií a navrhli efektívnu formu podpory ich predaja.

Marketingový plán
V náväznosti na novú profiláciu a akvizičné nástroje sme pripravili konkrétne návrhy marketingovej komunikácie. Vrátane prerozdelenia marketingového budgetu na celý kalendárny rok.
Zmeny vo vizuálnej komunikácii
Na základe novej profilácie, ktorá klientovi naozaj rezonovala sme navrhli nový štýl vizuálnej komunikácie, pričom sme vychádzali z existujúceho loga a farebnosti. Našim cieľom nebol samoúčelný rebranding, ale funkčné doplnenie a oživenie súčasnejidentityznačky, o nové grafické prvky a doplnkové farby. Následne sme klientovi pripravili ukážky ako by mala takáto komunikácia (na základe novej profilácie) fungovať v praxi – v jednotlivých médiách a výstupoch:



