CASE STUDY

Kellys chcel profiláciu, ktorá rešpektuje minulosť a zaujme budúcnosť

Firma ktorá je 25 rokov na trhu a stále lídrom je určite kvalitným sústom. Ale pripraviť profiláciu, ktorá bude dlhodobá, bude reflektovať históriu a zároveň rešpektovať trendy je steak, ktorý sme museli kvalitne prepiecť.

Zadanie bolo jasné a zrozumiteľné: pripraviť pozicioning značky a definovať, ktorým aktivitám sa v marketingu venovať. A to na všetkých trhoch kde značka pôsobí.
Upgrade komunikačnej profilácie
Analýza trhu a konkurencie
Nový web

Ako sme postupovali

1. Workshop s klientom

Začali sme sériou workshopov pre definovanie dlhodobej odlišnosti. Výstupom boli konkrétne hodnoty zákazníka, ktoré interný tím vnímal ako cenné a kľúčové.

2. Stretnutia s obchodníkmi

Realizovali sme stretnutia s obchodníkmi, ktorí obsluhovali jednotlivé predajne, ako aj so samotnými predajcami v retailovej sieti. Presne sme definovali, akým spôsobom uvažuje konečný klient a ako nákupný proces vyzerá v praxi.

3. Overenie prieskumom trhu

Prostredníctvom prieskumnej agentúry sme realizovali fokusové skupiny a kvantitatívny prieskum na 3 kľúčových trhoch – Poľsko, Slovensko a Česká republika.

4. Trendológia

Následne sme interne analyzovali trendy, vrátane nových produktových línií, ktoré v cyklo segmente idú rýchlo dopredu. Vybrali sme tie, ktoré majú a budú mať vplyv na tento segment a zohľadnili ich pri tvorbe profilácie.

Čo sme pre klienta vytvorili

Nová filozofia a ekosystém značky Kellys

Analyzovali sme prienik všetkých realizovaných aktivít: interných workshopov, externého prieskumu aj prieskumu trendov. Na základe toho sme stanovili, na čom postaviť novú profiláciu.

Profilácia a nosný slogan

Následne smepomenovali profiláciu a nosný slogan, ktorý ju reprezentoval

Rozpracovanie do exekúcie

Ďalším krokom bolo rozpracovanienavrhovanýchriešení do exekutívneho plánu – teda sumáru čo všetko je potrebné zmeniť a akým spôsobom.

Komunikácia na sociálnych sieťach
Prezentačný web

Marketingový plán

Spolu s novým marketingovým manažérom sme rozpracovali návrh ročného marketingového plánu, návrh aktivít a rozdelenie rozpočtov pre jednotlivé krajiny a aktivity.

Čo to prinieslo firme

90 000

Počet bicyklov

ktoré dnes spoločnosť ročne vyrobí a predá v rámci svojich trhov.
+

Jedinečná profilácia

Odlišnosť a získanie jasnej pozície na trhu. Dorovnanie sa na globálnu konkurenciu.
+

Výkonnejší online

Nový web a online shop , vďaka ktorému sa aktivizoval e-commerce a podporila sieť partnerských predajcov v Európe.
+

Aktívne marketingové oddelenie s vymedzenými kompetenciami a ročným plánom.

Nastavenie interného marketingového oddelenia, ktoré sa vytvorilo a začalo realizovať všetky aktivity.