CASE STUDY
Kellys chcel profiláciu, ktorá rešpektuje minulosť a zaujme budúcnosť
Firma ktorá je 25 rokov na trhu a stále lídrom je určite kvalitným sústom. Ale pripraviť profiláciu, ktorá bude dlhodobá, bude reflektovať históriu a zároveň rešpektovať trendy je steak, ktorý sme museli kvalitne prepiecť.
Zadanie bolo jasné a zrozumiteľné: pripraviť pozicioning značky a definovať, ktorým aktivitám sa v marketingu venovať. A to na všetkých trhoch kde značka pôsobí.
Zadanie bolo jasné a zrozumiteľné: pripraviť pozicioning značky a definovať, ktorým aktivitám sa v marketingu venovať. A to na všetkých trhoch kde značka pôsobí.
Upgrade komunikačnej profilácie
Analýza trhu a konkurencie
Nový web

Ako sme postupovali
1. Workshop s klientom
Začali sme sériou workshopov pre definovanie dlhodobej odlišnosti. Výstupom boli konkrétne hodnoty zákazníka, ktoré interný tím vnímal ako cenné a kľúčové.
2. Stretnutia s obchodníkmi
Realizovali sme stretnutia s obchodníkmi, ktorí obsluhovali jednotlivé predajne, ako aj so samotnými predajcami v retailovej sieti. Presne sme definovali, akým spôsobom uvažuje konečný klient a ako nákupný proces vyzerá v praxi.
3. Overenie prieskumom trhu
Prostredníctvom prieskumnej agentúry sme realizovali fokusové skupiny a kvantitatívny prieskum na 3 kľúčových trhoch – Poľsko, Slovensko a Česká republika.
4. Trendológia
Následne sme interne analyzovali trendy, vrátane nových produktových línií, ktoré v cyklo segmente idú rýchlo dopredu. Vybrali sme tie, ktoré majú a budú mať vplyv na tento segment a zohľadnili ich pri tvorbe profilácie.
Čo sme pre klienta vytvorili

Nová filozofia a ekosystém značky Kellys
Analyzovali sme prienik všetkých realizovaných aktivít: interných workshopov, externého prieskumu aj prieskumu trendov. Na základe toho sme stanovili, na čom postaviť novú profiláciu.

Profilácia a nosný slogan
Následne smepomenovali profiláciu a nosný slogan, ktorý ju reprezentoval

Rozpracovanie do exekúcie
Ďalším krokom bolo rozpracovanienavrhovanýchriešení do exekutívneho plánu – teda sumáru čo všetko je potrebné zmeniť a akým spôsobom.

Komunikácia na sociálnych sieťach

Prezentačný web

Marketingový plán
Spolu s novým marketingovým manažérom sme rozpracovali návrh ročného marketingového plánu, návrh aktivít a rozdelenie rozpočtov pre jednotlivé krajiny a aktivity.