CLEVERSOFT
Technológia, ktorá otvára nové trhy, pretože v CLEVERSOFT chceli nájsť spôsob, ako z dobrého softvéru urobiť systém rastu a osloviť viac zákazníkov.
Cieľové skupiny sme prehľadne segmentovali a definovali bariéry a motivátory, na základe ktorých fungujú.
Definovali sme hlavnú zákaznícku hodnotu a value proposition – kľúčovú odlišnosť, ktorú má komunikácia obsahovať spolu s vizuálnom ukážkou fungovania v praxi.
Definovali sme tonalitu jazyka a spôsob komunikácie na jednotlivé cieľové skupiny. Klientovi sme pripravili aj konkrétne ukážky komunikácie konkrétnych odlišností v rôznych mediatypoch, aby si celú stratégiu videl v praktickom živote.
Pripravili sme prehľadný plán marketingových aktivít, rozdelený do jednotlivých období spolu s odporúčaným rozpočtom. Praktický a ihneď implementovateľný.