THIS ONE
Moderný prístup, AI a digitalizácia, úsmevy a ochotní mladí ľudia - s týmto nastavením sa naozaj na trhu účtovných služieb klienti často nestretáva...
Na základe rozdelenia cieľových skupín sme navrhli aj upravenú štruktúru produktov a jej implementáciu do praxe.
Definovali sme hlavnú zákaznícku hodnotu a value proposition – kľúčovú odlišnosť, ktorú má komunikácia obsahovať.
Definovali sme tonalitu jazyka a spôsob komunikácie na jednotlivé cieľové skupiny.
Pripravili sme praktické ukážky komunikácie pre obe cieľové skupiny.
Pripravili sme prehľadný plán marketingových aktivít, rozdelený do jednotlivých období spolu s odporúčaným rozpočtom. Praktický a ihneď implementovateľný.
Na základe pri praveného plánu aktivít sme definovali, aké činnosti musí firma realizovať „inhouse“ a ktoré je možné realizovať externe. Definovali sme typológiu externých dodávateľov a spísali „job description“ na internú pozíciu marketing koordinátora.
Následne sme na základe požiadavky klienta realizovali odbornú časť assessment centra v rámci výberového procesu uchádzačov.