Globálny hráč CBRE porozumel lokálnym pravidlám hry
Lokálna pobočka je absolútnou jednotkou na Slovenskom trhu. Zadanie prišlo priamo od vedenia spoločnosti – nastaviť celý lokálny marketing strategicky. Od definovania jasnej „message“ ktorá sa má na lokálnom trhu používať, cez praktické ukážky komunikácie, zoznam marketingových aktivít a rozpočtu až po definovanie kapacít, ktoré firma na rozbeh marketingu potrebuje. Celkom silný „all in one package“.

Ako sme postupovali
1. Workshop
2. Blue ocean
3. Pozičná mapa
4. Trh a trendy
5. Cieľové skupiny
6. Komunikácia
Čo sme pre klienta vytvorili

Nastavenie produktov
Na základe rozdelenia cieľových skupín sme navrhli aj upravenú štruktúru produktov a jej implementáciu do praxe.

Nastavenie komunikácie
Definovali sme hlavnú zákaznícku hodnotu a value proposition – kľúčovú odlišnosť, ktorú má komunikácia obsahovať.
Definovali sme tonalitu jazyka a spôsob komunikácie na jednotlivé cieľové skupiny.
Pripravili sme praktické ukážky komunikácie pre obe cieľové skupiny.

Marketingový plán
Pripravili sme prehľadný plán marketingových aktivít, rozdelený do jednotlivých období spolu s odporúčaným rozpočtom. Praktický a ihneď implementovateľný.

Nastavenie marketingového oddelenia
Na základe pri praveného plánu aktivít sme definovali, aké činnosti musí firma realizovať „inhouse“ a ktoré je možné realizovať externe. Definovali sme typológiu externých dodávateľov a spísali „job description“ na internú pozíciu marketing koordinátora.
Následne sme na základe požiadavky klienta realizovali odbornú časť assessment centra v rámci výberového procesu uchádzačov.