CASE STUDY

Powerlogy chcelo zjednotiť komunikáciu bez straty autenticity

Zadanie od slovenskej rastúcej firmy Powerlogy bolo jednoznačné – nájsť jednotnosť v prezentácii značky navonok a zároveň internú logiku pri zavádzaní nových produktov na trh.

Všetko tak, aby sa zachovala jemne rebelská kultúra firmy, schopnosť zakladateľa inovovať a prinášať inovatívne produkty na trh a zároveň aby vznikla konzistentnosť značky.
Analýza zákazníckeho správania
Trendológia
Dlhodobá profilácia:

Ako sme postupovali

1. Strategický workshop

Prvým krokom bol workshop so zakladateľom – Dušanom Plichtom a jeho najbližším tímom. Cieľom bolo ujasniť si dlhodobé smerovanie a zároveň spôsob, akým chce firma rásť.

2. Analýza trhu

Ďalším pokračovaním bola analýza trhu z pohľadu zákazníka – na základe čoho sa rozhoduje, ako si produkty z tejto kategórie vyberá a čo preferuje.

4. Analýza konkurencie

Analyzovali sme zahraničné referencie a trhy a pochopili ako jednotlivé značky uvažujú.

3. Client Insights

Kľúčovým zistením bolo, že trh sa prirodzene delí na 2 segmenty: chuť, kde sú skôr gourmet značky a funkčnosť, kde sú značky viac športové a orientované na výkon z jedla.

Čo sme pre klienta vytvorili

Stanovenie stratégie

Na základe týchto zistení sme navrhli najdôležitejšiu zmenu: postaviť produkty a profiláciu na prísľube, že Powerlogy bude spájať to najlepšie z oboch segmentov – chuť aj funkčnosť. Z toho vyplynula aj produktová stratégia, podľa ktorej sa postupne na trh uviedli ďalšie inovatívne produkty.

Spustili sme nové produktové rady

Čo to prinieslo firme

+20 %

nárast tržieb

medziročný rast tržieb primárne ťahaný novými produktami.
+

Inovatívne chuťovky

Úspešné spustenie predaja nových produktov, ktoré spájajú výnimočnú chuť a kvalitu a zároveň funkčnosť.
+

Zahraničná expanzia

Zahraničné trhy. Značka začala vyrábať a pôsobiť na západných trhoch, v Holandsku a postupne chystá penetráciu aj do Škandinávie.
950 000

miliónové tržby

Dosiahnutie hranice tržieb takmer na úrovni 1 mil. Eur za rok 2018.
24 hodín na úspech

Vypočujte si rozhovor s Dušanom Plichtom, ktorý stojí za značkou Powerlogy

Vypočujte si Dušana Plichtu, zakladateľom značky Powerlogy, ktorá prináša progresívne nástroje a produkty biohackingu na posilnenie zdravia a podporu energie tela a mysle. Dozviete sa mimo iné aj:

  • akým chybám sa ako podnikateľ nevyhol?
  • čo stojí za úspechom značky Powerlogy?