CASE STUDY
Powerlogy chcelo zjednotiť komunikáciu bez straty autenticity
Zadanie od slovenskej rastúcej firmy Powerlogy bolo jednoznačné – nájsť jednotnosť v prezentácii značky navonok a zároveň internú logiku pri zavádzaní nových produktov na trh.
Všetko tak, aby sa zachovala jemne rebelská kultúra firmy, schopnosť zakladateľa inovovať a prinášať inovatívne produkty na trh a zároveň aby vznikla konzistentnosť značky.
Všetko tak, aby sa zachovala jemne rebelská kultúra firmy, schopnosť zakladateľa inovovať a prinášať inovatívne produkty na trh a zároveň aby vznikla konzistentnosť značky.
Analýza zákazníckeho správania
Trendológia
Dlhodobá profilácia:

Ako sme postupovali
1. Strategický workshop
Prvým krokom bol workshop so zakladateľom – Dušanom Plichtom a jeho najbližším tímom. Cieľom bolo ujasniť si dlhodobé smerovanie a zároveň spôsob, akým chce firma rásť.
2. Analýza trhu
Ďalším pokračovaním bola analýza trhu z pohľadu zákazníka – na základe čoho sa rozhoduje, ako si produkty z tejto kategórie vyberá a čo preferuje.
4. Analýza konkurencie
Analyzovali sme zahraničné referencie a trhy a pochopili ako jednotlivé značky uvažujú.
3. Client Insights
Kľúčovým zistením bolo, že trh sa prirodzene delí na 2 segmenty: chuť, kde sú skôr gourmet značky a funkčnosť, kde sú značky viac športové a orientované na výkon z jedla.
Čo sme pre klienta vytvorili

Stanovenie stratégie
Na základe týchto zistení sme navrhli najdôležitejšiu zmenu: postaviť produkty a profiláciu na prísľube, že Powerlogy bude spájať to najlepšie z oboch segmentov – chuť aj funkčnosť. Z toho vyplynula aj produktová stratégia, podľa ktorej sa postupne na trh uviedli ďalšie inovatívne produkty.

Spustili sme nové produktové rady
Čo to prinieslo firme
24 hodín na úspech
Vypočujte si rozhovor s Dušanom Plichtom, ktorý stojí za značkou Powerlogy

Vypočujte si Dušana Plichtu, zakladateľom značky Powerlogy, ktorá prináša progresívne nástroje a produkty biohackingu na posilnenie zdravia a podporu energie tela a mysle. Dozviete sa mimo iné aj:
- akým chybám sa ako podnikateľ nevyhol?
- čo stojí za úspechom značky Powerlogy?