Edumio potrebovalo spojiť víziu s rastom
Požiadavka vypracovať štruktúrovanú rastovú stratégiu prišla v čase, keď firma mala ešte len desiatky klientov. Zadanie malo 2 hlavné ciele. Posúdiť relevantnosť a marketingovú odlišnosť produktu a definovať akým spôsobom má spoločnosť zrýchliť svoj rast. Všetky zistenia sme zároveň zhrnuli do strategického plánu expanzie a napočítali do reálneho finančného plánu na 5 rokov.

Ako sme postupovali
1. Ambícia majiteľa
2. Rozhovory s obchodníkmi
3. Akvizičné stretnutia
4. Client Insights
5. Analýza distribučných kanálov
6. Trhový potenciál
Čo sme pre klienta vytvorili

Dlhodobý biznis koncept spoločnosti
Definovanie presného plánu rastu. Od definovania konceptu, cez stanovenie potenciálu, výber zacielenia a produktov až po odporúčania ako akcelerovať rast. Všetko podložené číslami v sumárnom biznis pláne, podľa ktorého vie manažment firmy postupovať.

Plán rastu
Definovanie presného plánu rastu. Od definovania konceptu, cez stanovenie potenciálu, výber zacielenia a produktov až po odporúčania ako akcelerovať rast. Všetko podložené číslami v sumárnom biznis pláne, podľa ktorého vie manažment firmy postupovať.

Biznis plán
Na základe zistených dát sme vypracovali detailný biznis plán na obdobie 5 rokov. Zahŕňal očakávané predaje a z toho plynúce tržby a zároveň príslušný plán nákladov. A sumárne vývoj hospodárskeho výsledku po jednotlivých rokoch.

Sales akvizícia
Sumarizácia potenciálu trhu a nastavenie akčného plánu aktivít pre rast predaja. Supervízia aktívnej práce na získavaní nových klientov.

Redizajn webu
Na základe stanovenia cieľov a zintenzívnenia spolupráce bola nevyhnutným krokom vizuálna a obsahová zmena webu. Vrátane správneho nastavenia merania konverzií.

Aktivizácia ecommerce
Nastavenie a priebežná optimalizácia online kampaní, s hlavným cieľom získavania leadov vyplnením jednoduchého kontaktného formulára na webe.
Čo to prinieslo firme
Vypočujte si rozhovor so zakladateľom Edumio Petrom Paškom

Majiteľ Edumio, Peter Paška, podniká už viac ako 20 rokov. Mnoho firiem stvoril, kúpil, predal a nejaké stále vlastní a posúva vpred. V rozhovore odkryl faily, ale aj tie najlepšie rozhodnutia, ktoré vo svojej kariére urobil. Od čias, kedy riadil portál ZľavaDňa, až po projekty, ktorým momentálne venuje najviac času a energie – Edumio – komplexné online školenia zamestnancov v oblasti BOZP, PO, PZS, či Bookio – rezervačný systém.