CASE STUDY
Odhadnúť, ktorý segment bude rásť je majstrovstvo
Značka Empiria je v oblasti predaja technológie a materiálov súvisiacich s vykurovaním, plynom, vodovodnými inštaláciami, rozvodmi a obnoviteľnými zdrojmi jednotkou na trhu s celoslovenskou pôsobnosťou.
Ako si vybrať, ktoré segmenty sú najvhodnejšie pre ďalšie produktové rozšírenie v mori tak veľkých možností výberu? Pred touto otázkou sme spolu s TOP manažmentom stáli.
Začali sme od čísel. Nameraním potenciálu trhu a segmentov. Dátové analýzy, prieskum trhu a výpočty. Poctivá práca s trhom od A po Zet.
Výsledkom bola presná analýza kľúčových šiestich segmentov aj s prioritizáciou z hľadiska náročnosti spustenia. A na záver výber tých, do ktorých sa firma následne “zahryzla”.
Stratégia rastu
Biznis plán