CASE STUDY
Ako vystúpiť z davu a stať sa dominantným hráčom na trhu?
HB Cleaning je profesionálny upratovací servis, ktorý stavia na presnosti, stabilnom tíme a férovom prístupe. Rokmi si vybudoval pevnú základňu klientov, no majitelia videli, že trh sa mení - konkurencia rastie, ceny klesajú a zákazníci už nehľadajú len „niekoho, kto príde upratať“, ale spoľahlivého partnera, ktorý ochráni hodnotu ich nehnuteľnosti a postará sa o jej bezproblémový chod.
Marketing sa vo firme prakticky neriešil - fungovali najmä na odporúčaniach a stabilných zákazkách. Postupne však začali cítiť, že bez systematického marketingu bude rast ťažký. Vedeli, že ho potrebujú uchopiť inak, ale sami si s tým nevedeli poradiť.
Rovnako zakladatelia videli že kvalita, ktorú poskytuje ich firma je na danom trhu neštandardne vysoká. To potrebovali zohľadniť v marketingovej komunikácii, ale aj v biznis stratégii - ako to čo vybudovali v jednej lokalite dostať na celý slovenský trh.
Marketingový akcelerátor
Marketingový plán