Bestseller

MasterClass

Keď potrebujete naštartovať marketing alebo rast. Pozrieme si váš marketingový motor a podnikanie komplexne. Zistíme, čo dnes funguje dobre a čo sa dá vylepšiť. Pozrieme si trh na ktorom pôsobíte, zhodnotíme produkty, navštívime vašich zákazníkov spolu s vašimi obchodníkmi a zistíme ako vám funguje komunikácia. Vhodné pre stredné a väčšie spoločnosti, ktoré potrebujú aktivizovať marketing a rast firmy.
Praktické
Založené na dátach
Zamerané na výsledok
Pomáhame malým a stredným firmám dosahovať svoje ciele
Priebeh

Elementy úspešnej marketingovej stratégie

1. Workshop

Začíname tým, že sa na workshope s majiteľmi a kľúčovými zamestncami cez štruktúrovanú analýzu pozrieme na vašu ambíciu, ako aj obchodné a marketingové procesy.

2. Analýza trhu a dát

Pozrieme si váš marketingový motor a podnikanie komplexne, ako aj trh na ktorom pôsobíte. Zhodnotíme produkty a zistíme ako vám funguje komunikácia.

3. Pozicioning a komunikácia

Dodáme odpoveď na otázku "Ako sa odlíšiť od rastúcej konkurencie, cez akú jedinečnosť" a ako naplniť ambíciu rastu. Ukážeme a presne popíšeme ako nový poziciong komunikovať. Znázorníme v ilustratívnych vizuáloch, ktoré sú praktické a konkrétne.

4. Marketingový plán

Dostanete od nás aj návrh ročného plánu marketingových aktivít, konkrétne aktivity na podporu značky a jej novej výnimočnej trhovej profilácie, ako na na podporu predaja, tj. obchodno-marketingové aktivity. Pridáme aj 3 mesačný akčný plán a odporúčania pre nastavenie marketingového tímu, dodávateľov a procesov.
1. Workshop
2. Analýza trhu a dát
3. Pozicioning značky
4. Marketingový plán
Výsledky

Čo všetko si odnesiete ako výstupy zo stratégie

Konkrétne výstupy s ktorými môže hneď pracovať váš marketingový tím.

Jasný smer

dobre a jasne zadefinovanú ambíciu firmy overenú voči možnostiam trhu

Dáta o trhu

zhodnotenie trhu, trendov, možností rastu, ale aj konkurencie a vášho zákazníka

Systém komunikácie

konkrétne ukážky novej komunikácie v praxi založenej na novej profilácii

Plán a rozpočet

marketingový plán aktivít na 12 mesiacov aj s rozpočtom šitý na mieru vašim možnostiam

Nastavenie marketingu

Odporúčania pre nastavenie tímu, dodávateľov a procesov v marketingu

Akčný plán

Zoznam konkrétnych krokov na najbližších 90 dní pre realizáciu navrhnutých aktivít

Časté otázky

Celkový čas je spravidla 4 až 6 týždňov od úvodného workshopu. Máme to overené na desiatkách podobných projektov. Sme efektívni vďaka metodike a skúsenostiam ale aj preto, že na projekte robí spravidla 5-6 členný tím a zadelené úlohy prebiehajú z veľkej časti paralelne.

Áno ale pripravte sa na to, že tu sme nemilosrdní,. Väčšina produktových skladieb totiž vzniká interne a vy tomu samozrejme rozumiete lebo je to vaša doména ake my to potrebujeme preskladať tak, aby tomu rozumel aj váš budúci zákazník.

Obsahom budú napríklad aj wireframes pre web (tj, nie dizajn a finálne copy) ale popis štruktúrovania webu, aké bloky má obsahovať, aké menu a ako zobrazovať nielen produkty ale aj argumenty, prečo by si mali klienti vybrať vás a čo presne získajú

Zároveň často pridávame aj návrh nástroja na generovanie leadov, vďaka ktorému viete získavať cez web nové leady.