TULI
+20 % medziročný rast - pretože Tuli sa rozhodol posunúť za hranice svojho pôvodného produktu.
+20 % medziročný rast - pretože Tuli sa rozhodol posunúť za hranice svojho pôvodného produktu.
Globálna značka, lokálny úspech - pretože CBRE chcelo pred vstupom na trh porozumieť lokálnym pravidlám hry.
Značka Kellys obstojí aj globálne - pretože si pomenovali svoju pozíciu nanovo s rešpektom k histórii aj budúcnosti.
Značka Javorina rastie doma aj za hranicami - pretože dostala stratégiu, ktorá spája dizajn, produkt aj predaj.
Umbrella Group dosiahla rast tržieb aj zisku - pretože sa nebáli odvážnej zmeny profilácie.
Rastová stratégia s pevným základom - pretože v Edumio najskôr pochopili zákazníka a až potom cestu k rastu.
Globálna značka, ktorá funguje aj lokálne - pretože v Cambridge Weight Plan premyslene prepojili globálnu víziu s lokálnou realitou.
Silná značka, ktorá drží pokope - pretože v Powerlogy prestali tvoriť intuitívne a začali strategicky.
Koval má značku hodnú svojich technológií - pretože sa rozhodol, že nebude pôsobiť priemerne, keď dodáva špičku.
Dvojnásobné tržby už v prvom roku - pretože si Planeat vybral, komu bude predávať a všetko tomu prispôsobil.
Úspech tam, kde iní váhajú - Invenčný produkt od PEIKKO zarezonoval, lebo sa najprv prispôsobil správaniu trhu, nie naopak.