CLEVERSOFT
Technológia, ktorá otvára nové trhy, pretože v CLEVERSOFT chceli nájsť spôsob, ako z dobrého softvéru urobiť systém rastu a osloviť viac zákazníkov.
Technológia, ktorá otvára nové trhy, pretože v CLEVERSOFT chceli nájsť spôsob, ako z dobrého softvéru urobiť systém rastu a osloviť viac zákazníkov.
Keď sa skombinuje silný vzťah k IT a technológiám spolu s láskou k účtovníctvu, musí z toho vyjsť niečo unikátne. Príbeh aplikácie MyPortal.
Nezisková platforma pomáhajúca migrujúcim deťom vzdelávať sa online potrebovala nájsť model, ktorý by zabezpečil jej dlhodobú udržateľnosť.
Pomôže reálne nášmu biznisu rebranding alebo je to len ďalší agentúrny výmysel za kopec peňazí?
Dokáže hegemón a jednotka na trhu ešte výrazne rásť? A ako, keď už ho všetci poznajú?
Rásť znamená mať systém, pretože v Neohunter chceli jasnú stratégiu, silnejší obchod a marketing, ktorý prináša výsledky.
Tri mesiace, ktoré zmenia pohľad na podnikanie, pretože v EHM chceli nastaviť jasnú stratégiu, upratať ponuku a pripraviť firmu na rast.
Moderný prístup, AI a digitalizácia a ochotní mladí ľudia - s týmto nastavením sa naozaj na trhu účtovných služieb klienti často nestretávajú.
S nástupníckou generáciou v rodinnej firme prirodzene prichádza aj modernejší prístup k marketingu. Ako sa dá zvládnuť bez chýb?
Upratovanie s jasným plánom, pretože v HB Cleaning si dali za cieľ nájsť spôsob, ako vyrásť na najsilnejšiu značku na trhu.
Ako má firma s obratom vyše 70 miliónov ešte ďalej rásť? Dobrým výberom nových segmentov.
Ako vytvoriť najlepšiu biznis komunitu pre ženy tak, aby pôsobila moderne a príťažlivo?
Spolupráca so Shoelessly bola o hľadaní správneho smeru - od veľkej telemedicínskej ambície k jasne zameranému riešeniu s reálnym trhovým potenciálom.
Logika produktov, ktorá predáva, pretože v Medante chceli získať viac klientov a mať systém, ktorý im to umožní.
Investovať do marketingu alebo nie? To bola otázka, pred ktorou stál náš klient, pretože chcel akcelerovať rast svojho biznisu.
Board.sk je jedna z tých firiem, ktoré začínali v časoch, keď IT znamenalo „nastav mi počítač a zapoj kábel“. Lenže trh sa posunul.
Z osobného mena vznikla profesionálna značka Porubsky - pretože rast firmy si vyžadoval systém, ktorý nestojí len na ňom.
+20 % medziročný rast - pretože Tuli sa rozhodol posunúť za hranice svojho pôvodného produktu.
Globálna značka, lokálny úspech - pretože CBRE chcelo pred vstupom na trh porozumieť lokálnym pravidlám hry.
Značka Kellys obstojí aj globálne - pretože si pomenovali svoju pozíciu nanovo s rešpektom k histórii aj budúcnosti.
Značka Javorina rastie doma aj za hranicami - pretože dostala stratégiu, ktorá spája dizajn, produkt aj predaj.
Umbrella Group dosiahla rast tržieb aj zisku - pretože sa nebáli odvážnej zmeny profilácie.
Rastová stratégia s pevným základom - pretože v Edumio najskôr pochopili zákazníka a až potom cestu k rastu.
Globálna značka, ktorá funguje aj lokálne - pretože v Cambridge Weight Plan premyslene prepojili globálnu víziu s lokálnou realitou.
Silná značka, ktorá drží pokope - pretože v Powerlogy prestali tvoriť intuitívne a začali strategicky.
Koval má značku hodnú svojich technológií - pretože sa rozhodol, že nebude pôsobiť priemerne, keď dodáva špičku.
Dvojnásobné tržby už v prvom roku - pretože si Planeat vybral, komu bude predávať a všetko tomu prispôsobil.
Úspech tam, kde iní váhajú - Invenčný produkt od PEIKKO zarezonoval, lebo sa najprv prispôsobil správaniu trhu, nie naopak.
Jasný fokus - vďaka zadefinovaniu na čo sa pri raste spoločnosti zamerať, kde je najväčší potenciál tržieb aj zisku.