Postup
Workshop. Kľúčové stretnutie majiteľov a TOP manažmentu na ktorom sme zladili pohľad na víziu, smerovanie a obchodné ciele.
Návštevy predajní. Osobné rozhovory s predajcami v značkových predajniach ale aj na partnerských distribučných miestach. Ujasnenie ako funguje tento distribučný kanál a ako sa správa zákazník pri kúpe.
Analýza online priestoru. Zistenia ako je na tom online predaj iných značiek, ako silná je lokálna konkurencia a ako efektívne funguje súčasný digitálny marketing.
Analýza trendov. Prieskum relevantných trendov v segmente (rozhovory s industry expertmi), sumarizácia poznatkov ako sa segment dizajnového nábytku vyvíja a kde bude rásť.
Spolupráca s klientom. Počas celého obdobia sme úzko spolupracovali s marketingovým a obchodným riaditeľom klienta, spoločne overovali zistenia, dáta a samozrejme aj naše odporúčania.
Na záver sme všetko zhrnuli do marketingového plánu a zároveň akčného plánu ďalších krokov usporiadaného podľa logickej prioritizácie. Tak aby sa zmeny udiali plynulo, chronologicky a s čo najlepším dosahom.
A. Definovali sme dlhodobú profiláciu značky
Na základe toho si marketingové oddelenie nechalo pripraviť novú vizuálnu identitu a vizualitu.
B. Definovali sme, kde je priestor na trhu a na expanziu.
Na základe toho sa manažment rozhodol otvoriť český trh: