Postup
Workshop. Začali sme sériou workshopov pre definovanie dlhodobej odlišnosti. Výstupom boli konkrétne hodnoty zákazníka, ktoré interný tím vnímal ako cenné a kľúčové.
Stretnutia s obchodníkmi. Realizovali sme stretnutia s obchodníkmi, ktorí obsluhovali jednotlivé predajne, ako aj so samotnými predajcami v retailovej sieti. Presne sme definovali, akým spôsobom uvažuje konečný klient a ako nákupný proces vyzerá v praxi.
Overenie prieskumom trhu. Prostredníctvom prieskumnej agentúry sme realizovali fokusové skupiny a kvantitatívny prieskum na 3 kľúčových trhoch – Poľsko, Slovensko a Česká republika.
Trendológia. Následne sme interne analyzovali trendy, vrátane nových produktových línií, ktoré v cyklo segmente idú rýchlo dopredu. Vybrali sme tie, ktoré majú a budú mať vplyv na tento segment a zohľadnili ich pri tvorbe profilácie.
Sumarizácia a návrh profilácie. Analyzovali sme prienik všetkých realizovaných aktivít: interných workshopov, externého prieskumu aj prieskumu trendov. Na základe toho sme stanovili, na čom postaviť novú profiláciu.
Definovali sme novú filozofiu a ekosystém značky Kellys
Následne sme pomenovali profiláciu a nosný slogan, ktorý ju reprezentoval
Rozpracovanie do exekúcie. Ďalším krokom bolo rozpracovanie navrhovaných riešení do exekutívneho plánu – teda sumáru čo všetko je potrebné zmeniť a akým spôsobom.
Marketingový plán. Spolu s novým marketingovým manažérom sme rozpracovali návrh ročného marketingového plánu, návrh aktivít a rozdelenie rozpočtov pre jednotlivé krajiny a aktivity.
Komunikácia na sociálnych sieťach
Prezentačný web