Postup
Workshop. Projekt sme odštartovali workshopom so všetkými 4mi majiteľmi, kde sme definovali dlhodobé ambície, víziu a to ako vidia svoju značku interne.
Prieskum medzi sprostredkovateľmi. Získané interné pohľady majiteľov sme si prediskutovali aj s existujúcimi alebo potenciálnymi sprostredkovateľmi, keďže sú primárna cieľová skupina.
Prieskum trhu a konkurencie. Analyzovali sme ako trh vníma jednotlivé konkurenčné značky, s čím sa tieto značky spájajú a definovali sme „mapu“ vnímania jednotlivých konkurentov podľa ich silných stránok.
Analýza zahraničných konceptov a trhov. Zosumarizovali sme informácie o tom, ako fungujú podobné koncepty na vyzretejších trhoch a aké dosahujú výsledky.
Trendológia. Detailnejšie sme sa pozreli ako sa trh sprostredkovania vyvíja na vyzretejších trhoch aj na to, aké zmeny sa už dejú na lokálnom. To sme následne využili pri definovaní profilácie tak aby vedela fungovať dlhodobo.
Návrh profilácie a prezentácia. Navrhli sme profiláciu značky a celú marketingovú komunikáciu: od vizuálnych riešení až po definovanie ukážky odporúčaných marketingových aktivít.
Akčný plán a implementácia. Celú stratégiu odporúčaných zmien sme rozdelili do jednotlivých období pre lepšie uchopenie realizácie. Následne sme za intenzívnej spolupráce s majiteľmi vybraté časti zmien postupne realizovali.
Definovali sme kde je dlhodobá pozícia firmy na trhu.
Stanovili sme novú profiláciu značky:
Supervízovali sme tvorbu vizuálnych výstupov – webu, obchodných materiálov.
Prezentačný web
Leaflet
Klientovi sme nastavili celý ročný marketingový plán, podľa ktorého postupne jednotlivé aktivity nasadzoval.
PR výstupy