Postup
Strategický workshop. Prvým krokom bol workshop so zakladateľom – Dušanom Plichtom a jeho najbližším tímom. Cieľom bolo ujasniť si dlhodobé smerovanie a zároveň spôsob, akým chce firma rásť.
Analýza trhu. Ďalším pokračovaním bola analýza trhu z pohľadu zákazníka – na základe čoho sa rozhoduje, ako si produkty z tejto kategórie vyberá a čo preferuje. Kľúčovým zistením bolo, že trh sa prirodzene delí na 2 segmenty: chuť, kde sú skôr gourmet značky a funkčnosť, kde sú značky viac športové a orientované na výkon z jedla.

Analýza konkurencie a produktových inovácií. Analyzovali sme zahraničné referencie a trhy a pochopili ako jednotlivé značky uvažujú. Navrhli sme spôsob akým by produkty mala spoločnosť tvoriť aby bolo celé portfólio konzistentné. A zároveň sa udržala silná jedinečnosť a odlišnosť.
Stanovenie stratégie. Na základe týchto zistení sme navrhli najdôležitejšiu zmenu: postaviť produkty a profiláciu na prísľube, že Powerlogy bude spájať to najlepšie z oboch segmentov – chuť aj funkčnosť. Z toho vyplynula aj produktová stratégia, podľa ktorej sa postupne na trh uviedli ďalšie inovatívne produkty.
Spustili sme nové produktové rady
