Case studies našich projektov
Marketingové stratégie
pretože v Medante chceli získať viac klientov a mať systém, ktorý im to umožní
pretože v Neohunter chceli jasnú stratégiu, silnejší obchod a marketing, ktorý prináša výsledky
pretože Tuli sa rozhodol posunúť za hranice svojho pôvodného produktu
pretože CBRE chcelo pred vstupom na trh porozumieť lokálnym pravidlám hry
Invenčný produkt od PEIKKO zarezonoval, lebo sa najprv prispôsobil správaniu trhu – nie naopak
pretože si Planeat vybral, komu bude predávať – a všetko tomu prispôsobil
pretože sa rozhodol, že nebude pôsobiť priemerne, keď dodáva špičku
pretože v Powerlogy prestali tvoriť intuitívne a začali strategicky
pretože v Edumio najskôr pochopili zákazníka a až potom cestu k rastu
pretože si pomenovali svoju pozíciu nanovo s rešpektom k histórii aj budúcnosti




