Ako s invenčným produktom na trh, ktorý sa novinkám dlhodobo vyhýba
Definovali sme biznisové „pravidlá hry“, ktoré je nutné rešpektovať v marketingovej komunikácii ak má marketing reálne byť motorom naplnenia definovanej ambície.
Nastavenie marketingovej stratégie, produktové odlišnosti, profilácie značiek, rastové akčné plány, identifikácia trhového potenciálu či komplexné nastavenie dlhodobého smerovania firiem. To je len zlomok projektov, ktoré máme za sebou.
Pýtajte sa a získajte odpovede ako posunúť váš biznis vpred. Rýchle, cielené a praktické.
Rýchly audit, ktorý povie, kde je brzda rastu vašej firmy. Sumár odporúčaní a priorít pre zlepšenie.
Upratanie značky, nakalibrovanie marketingu, praktické ukážky a plán novej komunikácie.
Nájdenie priestoru pre nové tržby a rast ziskovosti. Realizačný plán pre naplnenie podnikateľskej ambície.